Početna stranica
Korisnik
Korisnik
×

Registracija

Podaci o profilu

Podaci za prijavu

ili prijava

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

Produženi božićni period besplatne razmjene i povrata

Ako se bojite da nećete dobiti pravi dar, ne morate više biti zabrinuti! Produžili smo razdoblje besplatne razmjene i povrata sredstava za kupnju u razdoblju od 1. studenoga 2018. do 30. siječnja 2019. godine.

Odabrali smo 8 najčešćih pitanja s odgovorima za Vas. Cijeli tekst možete pronaći na ovome linku pitanja i odgovora.

 

Šta ako mi proizvodi ne odgovaraju?

Pišite nam na e-poštu reklamacije@wayfarer.hr ili pozovite na telefonski broj 03 177 71 51 i poslat čemo Vam novu robu u najkračem mogučem vremenu. Kad vračate proizvod prodavatelju morate priložiti obrazac za povrat robe. Preporučujemo, da robu primjerno pripremite za transport (pri tome možete koristiti originalno pakiranje ili drugo primjerno sigurno pakiranje). Na pošiljku napišite "Zamjena proizvoda".

 

Šta ako mi proizvodi ne odgovaraju?

Kupac ima pravo, da odstupi od ugovora u roku 14 dana po prijemu robe, bez navoda razloga. U tom slučaju kupac mora poslati robu sa ispunjenim obrascom za povrat proizvoda na adresu za reklamacije, a to je: GLS Croatia d.o.o., (X-Trader.cz s.r.o.), Varaždinska ulica 116, 10360 Popovec. Pošiljke s otkupninom ne prihvaćamo!

 

Kad dobijem naručenu robu?

Pri izboru plaćanja pouzećem, je standarno vrijeme dostave 48 - 72 sati od primitka narudžbe (sa izuzetkom vikenda i praznika) za proizvode koji su odmah dostupni.

 

Gdje mogu nači račun za naručenu robu?

Račun za naručenu robu dobijete u elektroničkom obliku na vašu e-poštu na dan obavljene narudžbe. U slučaju, da ga ne dobijete, možete tražiti papirni račun neposredno preko e-pošte info@wayfarer.hr.

 

Nema uputa za satove?

Upute za uporabu možete pronaći na našoj web stranici.

 

Je li moguće dostaviti pošiljku na posao?

Naravno, u ovom slučaju, nam proslijedite adresu vašeg radnog mjesta za dostavu.

 

Šta ako dobijem oštećene proizvode?

Pišite nam na e-mail adresu reklamacije@wayfarer.hr ili pozovite na telefonski broj 03 177 71 51 i poslat čemo Vam novi proizvod u najkračem mogučem vremenu. Kad vračate proizvod prodavatelju, morate priložiti obrazac za povrat robe. Preporučujemo, da robu primjerno pripremite za transport (pri tome možete koristiti originalno pakiranje ili drugo primjerno sigurno pakiranje). Na pošiljku napišite "Zamjena proizvoda".

Attention,

unfortunately our new system does not remember your old password, but do not despair!

Your new password will arrive in the e-mail.