Dobio/la sam odjeću, koje veličina mi ne odgovara, šta sad?

U slučaju da Vam proizvod nije po mjeri, možete u roku 14 dana iskoristiti besplatnu zamjenu. Za bržu zamjenu nudimo besplatnu zamjenu paketa, najkasnije drugi radni dan po prijemu vaše zahtjeve.

 

Kako se odvija zamjena?

Ako ste naručili robu i da Vam iz bilo kojeg razloga ne odgovara, možete ju u roku od 14 dana od dana primitka paketa zamjeniti. U paket ili kuvertu zapakirajte robu s popunjenim formularom i na paket napišite "Zamjena proizvoda". Zatim kontaktirajte naš odjel za reklamacije putem e-maila na reklamacije@wayfarer.hr sa zahtjevom za zamjenu.

Primjer e-maila:

Dobar dan,

Želim zamijeniti proizvod, iz narudžbe broj 123456 (broj vaše narudžbe). To je dukserica Paco plava, htio bih zamijeniti zbog neispravne veličine, izabrao sam veličinu M, ali mi bi trebala veličina L muške dukserice Paco plava.

Hvala i lijep pozdrav, Ivan Mrak, tel. 111 222 333

Zatim ćete dobili potvrdu o datumu slanja novih proizvoda. Kada Vam dostavljač donese novi paket s njim zamjenite pakete. Dostava robe je moguća samo u izvornom stanju bez znakova korištenja. Besplatna pošiljka mora sadržavati reklamacijski formular.

Kod besplatne zamjene pošiljke uz pomoć kurirske usluge GLS poslati ćemo Vam paket u najkraćem mogućem roku od dana primitka vašeg zahtjeva.

Imate kakvo pitanje za nas? Na volju smo Vam na telef. broju 01/7757-222 i s veseljem ćemo Vam svjetovati.

 

Uvjeti besplatne razmjene

Proizvod mora biti vraćen potpun i ne smije imati znakovaupotrebe ili pranja. Usluga je namijenjena isključivo za zamjenu veličine i kupcima koji su primili oštećene proizvode ili odnosno na bilo koji način drugačije od naručenih.

 

Što učiniti ako želim vratiti proizvode?

Proizvodi ne ispunjavaju vaša očekivanja? U tom slučaju, možete se u roku od 14 dana od dana primitka proizvoda odlučiti za povrat bez obrazloženja. Proizvode pošaljite natrag ne korištene zajedno s popunjenim formularom i mi ćemo Vam vratiti novac. Vračanje neodgovarajučih proizvoda plaćamo mi.

KAKO BESPLATNO VRATITI PROIZVODE:

  1. Ovdje naručite GLS dostavljača. Dostavljač će doći po paket na navedenu adresu.
  2. Pažljivo zapakiranom i neoštečenom proizvodu dodajte popunjen formular.
  3. Po primitku paketa na odjel reklamacija, vratiti ćemo Vam novac.

Novac za proizvod će biti povraćen na Vaš bankovni račun u najkračem mogučem vremenu ali najkasnije u roku od 30 dana od primitka paketa. Vraćena roba mora biti u neiskorištenom stanju.