Česta pitanja

ŠTA AKO MI PROIZVODI NE ODGOVARAJU?

Pišite nam na e-poštu reklamacije@wayfarer.hr ili pozovite na telefonski broj 01/7757-222 i poslat čemo Vam novu robu u najkračem mogučem vremenu. Kad vračate proizvod prodavatelju morate priložiti obrazac za povrat robe. Preporučujemo, da robu primjerno pripremite za transport (pri tome možete koristiti originalno pakiranje ili drugo primjerno sigurno pakiranje). Na pošiljku napišite "Zamjena proizvoda".

ŠTA AKO MI SE PROIZVODI NE SVIDJAJU?

Kupac ima pravo, da odstupi od ugovora u roku 14 dana po prijemu robe, bez navoda razloga. U tom slučaju kupac mora poslati robu sa ispunjenim obrascom za povrat proizvoda na adresu za reklamacije, a to je: GLS Croatia d.o.o., (X-Trader.cz s.r.o.), Varaždinska ulica 116, 10360 Popovec. Pošiljke s otkupninom ne prihvaćamo!

KAD DOBIJEM NARUČENU ROBU?

Pri izboru plaćanja pouzećem, je standarno vrijeme dostave 48 - 72 sati od primitka narudžbe (sa izuzetkom vikenda i praznika) za proizvode koji su odmah dostupni.

GDJE MOGU NAČI RAČUN ZA NARUČENU ROBU?

Račun za naručenu robu dobijete u elektroničkom obliku na vašu e-poštu na dan obavljene narudžbe. U slučaju, da ga ne dobijete, možete tražiti papirni račun neposredno preko e-pošte info@wayfarer.hr.

MOGU KUPLJENU ROBU OSOBNO PREUZETI?

Kupljenu robu možete osobno preuzeti na adresi (Adresa je trenutno nepoznata). Svaki radni dan između 08:00 in 16:00 sati. Kad bude roba spremna za preuzimanje, mi čemo Vas o tome obavjestiti.

PRODAVATE TAKOĐER SLIČNE PROIZVODE KAO I OVE, KOJI SU VIDLJIVI U VAŠOJ E- TRGOVINI?

Ne, svi proizvodi, koji su trenutno dostupni, ili u skladištu, su dostupni za kupovinu u našoj web-trgovini.

ŠTA AKO MI SE NAOČALE NE SVIĐAJU?

U slučaju, da Vam se naočale ne sviđaju, nama jih odmah kad jih dobijete, pošaljite zajedno sa ispunjenim obrascom za povratak proizvoda nazad, na adresu koja je navedena na obrascu. Mi čemo Vam vratiti novac.

ŠTA AKO DOBIJEM OŠTEĆENE PROIZVODE?

Pišite nam na e-mail adresu reklamacije@wayfarer.hr ili pozovite na telefonski broj 01/7757-222 i poslat čemo Vam novi proizvod u najkračem mogučem vremenu. Kad vračate proizvod prodavatelju, morate priložiti obrazac za povrat robe. Preporučujemo, da robu primjerno pripremite za transport (pri tome možete koristiti originalno pakiranje ili drugo primjerno sigurno pakiranje). Na pošiljku napišite "Zamjena proizvoda".