DODACI

Koji metal se koristi u proizvodnji nakita?

Koriste se legure metala - željeza, bakra i cinka. Ne sadrže teške metale, poput nikla, kadmija i olova.
Nakit je hipoalergeni i nakon kontakta s vodom ne hrđa i ne potamni.

 

PODLOGA ZA PLES

Imam problema s strelicama na podlozi za ples.

Pojedinačne strelice možete sami postaviti na podlogu za ples (nije greška).
Upute za postavljanje možete pronaći web stranici. 

Podloga za plesanje ne djeluje?

Upute za postavljanje možete pronaći web stranici.

Je li moguće povezati podlogu za ples s TV-om?

Nudimo podloge za ples samo za računalo. Možete ju povezati s televizorom putem računala/prijenosnog računala.

 

SATOVI

Nema uputa za satove?

Upute za uporabu možete pronaći na našoj web stranici.

Sat ne radi?

Pažnja, da biste započeli rad, morate ukloniti sigurnosnu kopču kako biste postavili sat.

Da li su satovi vodootporni?

Satovi nisu namijenjeni za plivanje i ronjenje.

 

DOSTAVA ROBE

Kako mogu znati da je bila narudžba već otpremljena?

Kada predamo robu dostavnoj službi, obavijestit ćemo vas putem e-pošte.

Hoću li biti obaviješten o predaji pošiljke?

Naravno, o dostavi pošiljke bit ćete obaviješteni putem SMS-a i e-pošte.

Je li moguće probati stvari prije preuzimanja?

Nažalost, to nije moguće. Dostavljač dostavi paket koji je dostupan u neotvorenom pakiranju netaknuto primatelju.

 

ROK ZA PREUZIMANJE

Koliko dugo je roba dostupna kod dostavljača GLS?

U slučaju neuspješne isporuke (dostavljač vas ne može pronaći na adresi), paket će se nakon 5 radnih dana nakon prvog pokušaja dostave, vratiti nazad nama.

Koliko duko čeka paket na parcelu/paketomatu?

Paket vas čeka 5 radnih dana.

 

KRAJ DOSTAVE

Je li moguće dostaviti pošiljku na posao?

Naravno, u ovom slučaju, nam proslijedite adresu vašeg radnog mjesta za dostavu.

Je li moguće dostaviti robu na poštu?

Nažalost, to nije moguće, dostavu si možete naručiti na parcel ili paketomat.

Gdje će mi dostavljač GLS dostaviti naručene proizvode?

Roba će biti dostavljena na adresu, navedenu u narudžbi. Prije dostave robe, dostavljač će vas kontaktirati putem telefona za dogovor o dostavi.

 

DOSTAVNO VRIJEME

Zanima me točno vrijeme dostave putem dostavljača GLS.

Prije dostave paketa, dostavljač će Vas kontaktirati putem telefona i tad se možete dogovoriti o pojedinosti dostave robe.

Htio bih brzu dostavu robe.

Nažalost, brza dostava nije moguća. Paketi se obično šalju sljedećeg radnog dana i dostavljeni su u roku od tri radna dana.

Koliko dugo traje dostava paketa?

Vaš paket će biti dostavljen u roku od 3 radna dana od dana napravljene narudžbe.

 

NARUDŽBA

Je li moguće dobiti neki popust?

Naravno, s registracijom na našoj web stranici dobijete stalni 3% popust na sve proizvode.
Postoji kategorija Otprodaja, gdje su određeni proizvodi znatno sniženi.
Svaki vikend vam nudimo vikend popuste na određene proizvode.

Volio bih besplatne proizvode za reviziju.

Nekim Youtuberima/blogerima šaljemo besplatne proizvode. Oni naprave video, napišu članak ili objave fotografiju na Instagramu i drugdje. Procijeni se broj pretplatnika/čitatelja/pratitetlja, kvaliteta videozapisa/fotografije itd.
Kontaktirajte nas na e-mail info@wayfarer.hr s linkom na youtube/blog/FB/Instagram i mi ćemo vam odgovoriti.

Koju lozinku trebam unijeti?

Unesite bilo koju lozinku koju ćete koristiti u slučaju da se želite registrirati na našoj web stranici.
Ako se ne želite registrirati na našoj web stranici, jednostavno uklonite kvačicu.

Ne mogu napravit (završiti) narudžbu?

Pokušajte ažurirati svoj web preglednik ili koristiti neki drugi web preglednik. Ako problemi i dalje postoje, kontaktirajte nas i mi ćemo izvršiti narudžbu. Napišite nam svoje puno ime, punu adresu s gradom i poštanskim brojem, telefonski broj, e-mail adresa, i naziv proizvoda koji vas zanima.

Je li moguće naručiti nekoliko različitih veličina i vratiti one koje ne odgovaraju?

Naravno, ako naručite robu i odaberete više veličina, morat ćete nam neispravne veličine poslati natrag.
Zato je bolje da naručite samo jednu veličinu na kućnu adresu i, ako je potrebno kasnije, koristite našu besplatnu zamjenu.

Nisam primio e-poruku s potvrdom narudžbe.

  1. Provjerite svoju neželjenu poštu i spam.
  2. Ako ne možete pronaći poruku nam pišite na info@wayfarer.hr

Kada mogu naručiti putem vaše web stranice?

Radno vrijeme internetskog poslovanja nije ograničeno. Na našoj web stranici možete naručivati 24 sata dnevno, bez obzira je li to radni dan ili vikend i praznik. Na vaša pitanja će vam odgovoriti u najkraćem mogućem roku, ali ne više od 24 sata.

Je li moguće naručiti robu samo putem web stranice?

Narudžbu možete izvršiti putem telefona, e-pošte ili drugih dostupnih komunikacijskih kanala. Najbolje je da naručite putem naše web stranice, jer će to smanjiti vjerojatnost pogrešaka u procesu narudžbe.

Kako kupiti putem web stranice?

Odaberite proizvode i kliknite na "Dodaj u košaricu", sadržaj će se automatski pojaviti u njoj. Sve što trebate učiniti je odabrati količinu. Da biste kupili više robe, kliknite na "Nastavi s kupnjom". Zatim kliknite na "Naruči" i popunite formular koji će biti prikazan (ime, adresa, itd.). U zadnjem koraku potvrdite uvjete poslovanja i pošaljite narudžbu klikom na "Nastavi".

Kako mogu naručiti proizvode?

Izravno na našoj web stranici, putem telefona ili e-maila.

 

POŠTARINA

Kako platiti za pakiranje?

Poštarina je besplatna.

PRODAVNICA

Imate li dućan s vašim proizvodima?

Nažalost ne, prodaja se vrši samo putem interneta.

 

REKLAMACIJE

Gdje poslati robu koju želim reklamirati?

GLS Croatia d.o.o., (X-Trader.cz s.r.o.), Varaždinska ulica 116, 10360 Popovec.
Formular za reklamacije možete pronaći na našoj web stranici.

Koliko je vremena potrebno za rješavanje reklamacije?

Reklamacije se rješe u najkračem mogućem vremenu, ali najkasnije u roku od 30 dana od primitka reklamacije. Točnog datuma izvedbe nažalost, ne možemo unaprijed javiti.

Što moram javiti i priložiti uz reklamaciju?

Reklamirana roba mora biti zapakirana kao standardni paket, zajedno s popunjenim formularom koji je dostupan na našoj web stranici.

Niste li dobili ono što ste naručili?

Slučaj se može uređivati na 2 načina.

  1. Proizvode možete poslati putem HP na adresu GLS Croatia d.o.o., (X-Trader.cz s.r.o.), Varaždinska ulica 116, 10360 Popovec i priložite reklamacijski formular. Poslat ćemo vam novu robu ili vratiti novac - to ovisi o vama (u ovom slučaju također priložite broj bankovnog računa).
  2. Koristite uslugu GLS Exchange. Djeluje tako da vam pošaljemo novu robu i kada vam je dostavljač dostavi, samo ćete zamjeniti pakete. Ova usluga je za vas potpuno besplatna. Detaljne upute za besplatnu zamjenu možete pronaći na našoj web stranici.

Nije mi bilo dostavljeno sve što sam naručio i platio.

Roba koja vam nije bila dostavljena, poslat ćemo vam na naš trošak. Kontaktirajte nas.

Jeste li primili oštećenu robu?

Slučaj se može uređivati na 2 načina.

  1. Proizvode možete poslati putem HP na adresu GLS Croatia d.o.o., (X-Trader.cz s.r.o.), Varaždinska ulica 116, 10360 Popovec i priložite reklamacijski formular. Poslat ćemo vam novu robu ili vratiti novac - to ovisi o vama (u ovom slučaju također priložite broj bankovnog računa).
  2. Koristite uslugu GLS Exchange. Djeluje tako da vam pošaljemo novu robu i kada vam je dostavljač dostavi, samo ćete zamjeniti pakete. Ova usluga je za vas potpuno besplatna. Detaljne upute za besplatnu zamjenu možete pronaći na našoj web stranici.

Gdje mogu javiti reklamaciju?

Email: reklamacije@wayfarer.hr, Telefon: 031777151

Kako mogu vratiti robu?

  1. Naručite GLS dostavljača, koji će doći po paket na navedenu adresu.
  2. Pažljivo zapakiranom i neoštečenom proizvodu dodajte popunjen formular za povrat robe.
  3. Po primitku paketa na odjel reklamacija, vratiti ćemo vam novac.

Novac za proizvod će biti povraćen na vaš bankovni račun u najkračem mogučem vremenu ali najkasnije u roku od 30 dana od primitka paketa.

Kako mogu reklamirati proizvode?

Slučaj se može uređivati na 2 načina.

  1. Proizvode možete poslati putem HP na adresu GLS Croatia d.o.o., (X-Trader.cz s.r.o.), Varaždinska ulica 116, 10360 Popovec i priložite reklamacijski formular. Poslat ćemo vam novu robu ili vratiti novac - to ovisi o vama (u ovom slučaju također priložite broj bankovnog računa).
  2. Koristite uslugu GLS Exchange. Djeluje tako da vam pošaljemo novu robu i kada vam je dostavljač dostavi, samo ćete zamjeniti pakete. Ova usluga je za vas potpuno besplatna. Detaljne upute za besplatnu zamjenu možete pronaći na našoj web stranici.

 

PLAĆANJE ROBE

Kako mogu platiti dostavljaču GLS?

Dostavljaču možete platiti s gotovinom ili karticom.

Mogu li platiti unaprijed?
Nažalost, to nije moguće. Trenutno možete platiti samo pouzećem.

 

ZAMJENA

Je li moguća zamjena proizvoda za druge proizvode?

Naravno, robu možete zamijeniti sve dok je cijena ista.

Kako se održava besplatna zamjena?

Postupak je prava dječja igra!

  1. Naručite besplatnu zamjenu na zamjena.wayfarer.hr
  2. Robu pažljivo zapakirajte tako da se ne ošteti tjekom isporuke i priložite popunjen formular za zamjenu robe.
  3. Kada je datum isporuke potvrđen, dostavljač će vam dostaviti novi paket i samo zamijenite pakete.

Zamjena je moguća samo ako je roba u izvornom stanju i bez znakova korištenja. Zamijenjeni paket mora sadržavati popunjen formular. Radimo s GLS kurirskm službom, koja brine za zamjene i pakete otpremimo u najkraćem mogućem roku. Ako imate bilo kakva pitanja ili radije želite napraviti telefonski poziv, dostupni smo na 03 177 71 51 i rado mi ćemo Vam pomoći.

Ako veličina robe ne odgovara, mogu li je zamijeniti za drugu veličinu?

Naravno, ako vam veličina ne odgovara, možete naručiti besplatnu zamjenu robe

 

VELIČINE

Kako odabrati između dvije veličine?

Za svaki proizvod nalazi se tablica s veličinama. Ako su dimenzije slim fit, preporučujemo da naručite veću veličinu.

Veličina se mjeri oko grudi?

Opseg grudi nije važan, važna je prednja širina od pazuha do pazuha.

Koje veličine su tajice?

Tajice su univerzalne veličine. Zbog njihove elastičnosti pogodne su za veličine S - L.

Jesu li proizvodi normalnih dimenzija?

Za svaki proizvod nalazi se tablica s veličinama koja vam pomaže.

 

JAMSTVO

Hoću li dobiti pokraj proizvoda jamstvenu karticu?

Račun vrijedi kao jamstvena kartica.

Što je jamstvo za robu?

Jamstveni rok za sve proizvode je 24 mjeseca od datuma primitka robe. Jamstvo je namijenjeno skrivenim pogreškama u materijalima (proizvodnim pogreškama) koje nisu bile vidljive u vrijeme kupnje.

 

PROIZVODI

Zašto se moram registrirati?

Registracija je ne samo redovita doza vijesti, več i popusti za cijeli život! Svaki novi registrirani korisnik će automatski dobiti popust, popust se s obzirom na iznos kupnje povećava. Sve kupnje u našoj online trgovini evidentiramo i zbrajamo. Više kupite, veći popust imate. Naši vjerni kupci su podijeljeni u nekoliko skupina:

POČETNIKI

Dobrodošli u obitelj Wayfarer! Od sada, kao novi registrirani kupac kod nas kupujete uz popust od 3%. Sve kupnje u našoj online trgovini evidentiramo i zbrajamo. Kada ukupni iznos narudžbe dosegne vrijednost 600kn ćete biti unaprijeđeni u brončanog kupca.
Potrošnja se isplati!

 BRONČANI KUPCI

Račun brončanog kupca aktivira se iznad ukupnog iznosa 600,00kn i na sve naknadne kupovine dobivate stalni 5% popust na sve proizvode.

 SREBRNI KUPCI

Račun srebrnog kupca aktivira se iznad ukupnog iznosa 1.500,00kn i na sve naknadne kupovine dobivate stalni 7% popust na sve proizvode.

 ZLATNI KUPCI

Račun zlatnog kupca aktivira se iznad ukupnog iznosa 3.000,00kn i na sve naknadne kupovine dobivate stalni 10% popust na sve proizvode.

PRAVILA PROGRAMA VJERNOSTI

  1. Program je namijenjen prijavljenim konačnim pretplatnikom. Registracija može da se učini s strane konačnog kupca za kupovinu u našoj e-trgovini, prije nego što zaključi narudžbu.
  2. Da bi imali prednosti programa lojalnosti, morate obaviti sve zadatke nakon prijave.
  3. Trenutni zbroj svih narudžba nakon prijave naći ćete u rubriki "Moje narudžbe".
  4. Nakon što se aktiviraju brončani, srebrni ili zlatni račun mi ćemo vas o tome obavijestiti putem e-maila. Nakon prijave u e-trgovini automatski ćete dobiti bolje cjene.
  5. Zadržavamo pravo, da možemo promjeniti bilo koje pravilo i nagradu programa lojalnosti.

S registracijom dobit ćete ne samo potpun pregled nad vašom narudžbom i informacije o nadolazećim promocijama ali i priliku za kupovinu po jako konkurentnim cijenama.

Prodajete i poklon bonove?

Nažalost, poklon bonovi nisu dio naše ponude.

Je li moguće rezervirati robu?

Nažalost rezervacije nisu moguće. Možete napraviti narudžbu i javite nam dan kada je želite primiti.

Kada će željeni proizvodi biti dostupni?

Ostavite nam svoju e-mail adresu. Provjerit ćemo dostupnost robe i obavijestiti Vas sljedeći radni dan.

Gdje mogu dobiti račun?

Račun se šalje elektronskim putem. Račun je uključen u e-poruku koja vas obavještava o otpremi narudžbe.

Je li zahtijevana roba na zalihi?

Svi proizvodi koji su vidljivi na našoj web stranici su na zalihi.