Reklamacije

Pritužbe u roku od 14 dana od dana primitka pošiljke

BESPLATNA ZAMENJAVA PROIZVODA

  • Dali Vam ne odgovara veličina odjeće?
  • Jeste li primili oštećeni proizvod?
  • Jeste li primili proizvod koji niste naručili?

Jamčimo vam da će novac biti vraćen na vaš bankovni račun u najkraće moguće vrijeme i najkasnije u roku od 30 dana nakon primitka zahtjeva. Ako vraćate robu ukupne vrijednosti manje od 600 KN, vrijednost poštarine bit će oduzeta od vraćenog iznosa. Vraćena roba ne smije biti korištena.

Ako ste naručili proizvode koji Vam iz bilo kojeg razloga, ne odgovaraju, možete jih u roku od 14 dana od primitka pošiljke besplatno zamjeniti. Kada naručite besplatnu zamjenu po paket dođu na vašu kućnu adresu, na naš trošak. 

Više informacija koje se odnose na besplatnu zamjenu možete naći OVDJE

POVLAČENJE - BESPLATAN POVRAT ROBE

Roba ne ispunjava vaša očekivanja? U tom slučaju, možete u roku od 14 dana od dana primitka pošiljke, proizvode vratiti bez razloga. Samo u slučaju da je roba nekorištena, uz popunjen formular i vratiti ćemo Vam novac. Vračanje neodgovarajučih proizvoda plaćamo mi.

Kako besplatno vratiti proizvode?

  1. Ovdje naručite GLS dostavljača. Dostavljač će doći po paket na navedenu adresu.
  2. Pažljivo zapakiranom i neoštečenom proizvodu dodajte popunjen formular.
  3. Po primitku paketa na odjel reklamacija, vratiti ćemo Vam novac.

Novac za proizvod će biti povraćen na Vaš bankovni račun u najkračem mogučem vremenu ali najkasnije u roku od 14 dana od primitka paketa. Vraćena roba mora biti u neiskorištenom stanju.

Donjeg rublja iz higienskih razloga ne možete zamijeniti ili vratiti!

 

Pritužbe nakon 14 dana od dana primitka pošiljke

GARANCIJSKI ROK

Garancijski rok za sve proizvode je 24 mjeseca od datuma prijema robe. Jamstvo je predviđeno za skrivene greške na materijalu (proizvodne greške), koje se ne vide pri kupnji robe.

GARANCIJA NE VAŽI ZA

  • Mehaničke povrede, koje su nastale pri preuzimanju robe
  • Ponošenost zbog upotrebljivanja
  • Greške, koje nastaju uslijed obrabe materijala nasuprot uputstvima za upotrebu ili nasuprot normalnoj rabi, kao i neodgovarajućeg ravnanja, djelovanja ili malomarnosti do blaga.

KAKO PODNIJETI ZAHTJEV ZA REKLAMACIJU

Odaberite jednu od sljedećih opcija za slanje robe na odjel za reklamacije:

1. Naručite GLS dostavljača (vraćanje besplatno)

  • Naručite kurirsku tvrtku GLS ovdje.
  • Pažljivo zapakiranom proizvodu dodajte popunjen formular.
  • Dostavljač će doći po paket na prijavljenu adresu.
  • Po primitku paketa na odjel reklamacija, pregledat ćemo Vašu reklamaciju i kontaktirati Vas po potrebi.

2. Pošaljete proizvod na Vama omiljeni način

  • Reklamiranu robu zajedno s popunjenim formularom za reklamacije pošaljite na adresu: GLS Croatia d.o.o., (X-Trader.cz s.r.o.), Varaždinska ulica 116, 10360 Popovec. 

U slučaju bilo kakve dvojbe, molimo Vas kontaktirajte naš odjel za reklamacije putem e-maila reklamacije@wayfarer.hr ili na tel.: 03 177 71 51.

Donjeg rublja iz higienskih razloga ne možete zamijeniti ili vratiti!

 

Završne odredbe

Prava i Obveze kupaca u vezi s pravom nepotpunog ispunjavanja svojih obveza, se uređuje na pristojnom zakonodavstvu i jesu sustavni dio uslova poslovanja. Za sve odnose i prava, te obveze, koje nisu predviđene i uređene sa Opštim uslovima poslovanja, primjenjuju se odločbe Obligacijskog zakonika, Zakona o elektronskom poslovanju na trgu, Zakona o čuvanju osobnih podataka i Zakona o zaštiti potrošača.

Reklamacijski propisi počinju važiti od 04.07.2016 i sa tim ukidaju sve prijašnje odredbe i postupke u vezi sa jamstvom robe u reklamacijskom postupku.

Poduzeće X-Trader.cz s.r.o. sebi zadržava pravo, da mijenja uslove poslovanja, bez predhodne najave.